Projekty MŠ Riegrova a Pohraniční
Pro neustálý rozvoj naší školky využíváme efektivně dotační programy

ŠKOLA PRO VŠECHNY II
Projekt Škola pro všechny II síťuje 10 základních a 9 mateřských škol ve městě Děčín s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání dětí a žáků, snižovat nerovnosti ve vzdělávání a školní neúspěšnost dětí a žáků prostřednictvím systematického vedení škol a pedagogů na území města, které je výrazně ovlivněno přítomností vyloučených lokalit. Podpora je směřována pracovníkům škol, dětem a žákům, zaměstnancům veřejné správy a rodičům.
Rozpočet: Celkové náklady: 33 024 659,76 Kč (podíl města Děčín – 1 651 232,99 Kč)
Termín realizace: 01.09.2020 – 31.08.2022

DUHOVÝ SVĚT 25
Projektem Duhový svět 25 přispívá Mateřská škola Děčín II, Riegrova 454/12, příspěvková organizace, k zajištění rovného přístupu ke kvalitnímu a inkluzivnímu vzdělávání pro všechny děti prostřednictvím podpůrných personálních pozic, vzdělávání pracovníků, vzájemného sdílení zkušeností, spolupráce a podpory zavádění inovativních metod výuky.
Projektem Duhový svět 25 přispívá Mateřská škola Děčín II, Riegrova 454/12, příspěvková organizace, k zajištění rovného přístupu ke kvalitnímu a inkluzivnímu vzdělávání pro všechny děti prostřednictvím podpůrných personálních pozic, vzdělávání pracovníků, vzájemného sdílení zkušeností, spolupráce a podpory zavádění inovativních metod výuky

DIGITALIZUJEME ŠKOLU
REALIZACE INVESTICE NÁRODNÍHO PLÁNU OBNOVY – KOMPONENTA 3.1
V rámci Investice č. 2: Vybavení škol digitálními technologiemi z komponenty 3.1 Inovace ve vzdělávání v kontextu digitalizace z Národního plánu obnovy vynaložila škola finanční prostředky: - k dosažení cíle č. 174 zakoupením digitálních technologií a vybavení na podporu digitální gramotnosti a zavedením nových vzdělávacích programů v oblasti IT.

PROMĚNA ZAHRADY - PROJEKT "DUHOVÁ ZAHRADA"
Projekt je zaměřen na úpravu zahrady Mateřské školy Pohraniční v Děčíně s cílem vytvořit zajímavý prostor v přírodním stylu, který bude využit v oblasti environmentálního vzdělávání v předškolním věku, k vytváření a posilování pozitivního vztahu k přírodě a k rozvoji všestranných pohybových dovedností dětí.
Základním principem pro navržené řešení je sjednotit ráz zahrady, dispozičnímu řešení vtisknout koncept a pro rozmístění a volbu herních prvků maximálně využít potenciál přírodního terénu.